torsdag den 9. maj 2013

Jeg ved, hvor der findes en have så skøn...

I min have gror blomster i massevis...
Uregerligt og vildt. Her og der. Allevegne.
Ungerne plukker blomster i eet væk.
Og vi har buketter i massevis stående.
 
Men al den skønhed er jeg...hmmm... måske ikke ligeglad med, men så i
hvert fald ikke højt prioriteret.
Men hvad der ellers gror i min have - det betyder noget for mig:
Venskaberne. Hyggen. Samværet.
Nærværet. Roen. Legen.
Forkælelsen. Fordybelsen.
Fantastien. Kreativiteten.
Og ikke mindst: latteren!
 
Jeg elsker det!!
 
I dag skrev min søs en sms:
"Kommer I til boller".
 
Vi havde lovet ungerne at gå i haven.
Og bad min søs komme her med drengene og boller.
 
Og det har været en fantastisk dag. 
 
Vi har gjort klar til legestativ.
Jeg har fået handlet med søs.
Vi har snakket og hygget.
Ungerne har brugt hele dagen på at
trille ned ad bakken i blå tønder - og så har
de savet en palle ihjel. Vi brugte det meste til bålet senere.
Trylletrylle - og vi lavede mad over bål og på grill:
Medister, snobrød og æggekage.
Kinderæg til dessert til ungerne.
 
Masser af sol og blæst.
 
Søs! Tak for de dage vi har sammen.
Jeg knuselsker dig og drengene - og jeg nyder
når vi har dage som i dag!!






 




 




 




 


 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar