torsdag den 14. marts 2013

Sygdom

Vi tilføjer nu en ny børnesygdom på listen over, hvad ungerne rager til sig: Skarlagensfeber.
Den havde jeg sgutte luret. 
Og havde den sygeplejerske, som tog en blodprøve på mig, ikke sendt mig videre, så havde jeg ikke så meget som overvejet at søge læge...
Jeg havde egentlig kategoriseret det som virus og deraf udslæt.
Og hun ser farlig ud med det udslæt - og jeg havde også undret mig over at det var så meget værre end det, vi normalt ser, når ungerne får virus :(
Nå, men....Så er det også prøvet...Nu kan vi afvente hindbærtunge og hud, der skaller af i flager :/

Nu vil jeg sove til middag med Hannah - det var en lang nat med hende. 
Heldigvis er hun noget af det kæreste og sødeste! Jeg elsker at være sammen med hende!!
...Og jeg kunne ligge i timevis bare at kigge på hende, når hun sover!

Børn er en fantastisk gave - sygdom eller ej!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar