onsdag den 8. august 2012

Hannah hos frisuren

Hannah har dealet med mormor.
Så nu skal hun i Build-a-bamse fordi hun har været hos frisuren :)


Hendes hår var blevet for langt - mormor har købt det. Så nu er der ikke længere hår, der flimrer hende i ansigtet. Eller hår i al maden. Forhåbentlig er det slut med morgenens kampe om børstning eller ej - og opsat hår eller ej. I hvert fald i samme udprægede grad...Til gengæld skal hun en tur i Build-a-bear og have sin første bamse derfra :)
Men jeg synes min store pige er blevet lidt mindre at se på...

Og her er hun - fanget under aftensmaden:


Min store lillepige... Fræk som en slagterhund, kærlig og sjov...Udfordrende, påhitsom, kreativ og klog... Hun er fantastisk!! Ufatteligt, hvor meget man kan elske!


...Og jeg er helt subjektiv :) :) :)




Og dagens to ekstra udvalgte:

"Mor, jeg synes ikke du er ond. Du er faktisk ret sød."

"Mor, du er ikke grim. Du er pæn!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar