torsdag den 10. maj 2012

My own 356.... Den holder vist ikke. Jeg er for vægelsindet. Og kan ikke vælge ud.

Så nogle dage bliver der mere end et billede.

Skulle jeg have nøjedes med blot et billede idag var valget af motiv faldet på enten næsespray, panodiler, termometer, halstabletter, lommeletter, min dyne....Og ja, jeg er blevet syg. Og Hannah er syg. Heldigvis er Hannah ikke ramt af noget særligt, men hun er sur og hys, træt og febril.
Lige nu sidder hun ved siden af mig i sengen og spiller Nintendo. Hun har lige kastet sig bagover med et dybt, dybt suk efterfulgt af ordene: "Det er håååårdt, mor. Meget hårdt!"
 Clara er kommet hjem fra skole. Og virker også træt.
Jeg er alene med kids. Thor er i aftenvagt.
Så dagen i dag står på overlevelsens tegn. Masser af tv, masser af dyner, masser af bøger, masser af nintendotid, masser af ingen regler, masser af hygge og masser af bare væren.
Vi har lige fået eftermiddags"mad": varm cacao med flødeskum og en smule chokoladehare. Alt imens vi læste resten af "Mor Muh gør rent" - en temmelig underholdende bog. Er ret vild med Krage og hans selvhøjtidelighed. Og så fik vi snakket. En rigtig hyggelig stund!













Resten af dagen står ikke på suvival of the fittest. Men derimod suvival of the family :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar